Internetová aplikace WebHelpDesk vyvinutá divizí Software, je určena k zadávání incidentů a požadavků (zákazníkem a jeho uživateli) na smluvního dodavatele, outsourcera či správce libovolného systému (v našem případě v oblasti ICT) provozovaného u zákazníka. Po zadání je tento požadavek zpracován přiděleným řešitelem z řad pracovníků podpory. Zákazník je o stavu řešení informován e-mailem (současně se stav zobrazuje v aplikaci HelpDesk) a dále komunikuje s řešitelem prostřednictvím webového rozhraní aplikace WebHelpDesk, kde je k dispozici kompletní historie jím zadávaných požadavků (případně požadavků zadávaných jemu podřízenými uživateli).
Na adrese www.webhelpdesk.cz naleznete v budoucnu demoverzi aplikace i informace o jejím pronájmu, prodeji nebo možnostech vývoje a úprav přesně podle Vašich potřeb.
Přihlášení do aplikace WebHelpDesk DATOR3 (pouze pro zákazníky společnosti DATOR3 Services).